مرتضی پاشایی
مرتضی پاشایی
امپراتور پاپ 
قالب وبلاگ
نويسندگان
مرتضی پاشایی: فقط به عشق هوادارانم با بیماری مبارزه می‌کنم
موسیقی ما - خواننده آلبوم «یکی هست» در ادامه تور کنسرت‌های خود در شهرستان‌ها، در روزهای میانی اردیبهشت‌ماه سال جاری در کرمانشاه به اجرای برنامه پرداخت.

به گزارش «موسیقی ما»، مرتضی پاشایی در روزهای 14، 15 و 16 اردیبهشت‌ماه در سالن «انتظار» شهرستان کرمانشاه روی صحنه رفت تا پذیرای دوستدارانش در این خطه از کشور باشد. این خواننده که در ماه‌های گذشته حواشی و شایعات زیادی را پشت سر گذاشته، در حالی در این شهر غربی به اجرای برنامه پرداخت که به دلیل استقبال قابل‌توجه از این برنامه، او مجبور شد به جاری 4 سانس، 7 سانس در این شهر کنسرت برگزار کند و تمام بلیت‌های این کنسرت‌ها ظرف 48 ساعت به فروش رسید.

از نکات قابل‌توجه این برنامه، اجرای ساعت 10 صبح این خواننده در روز دوم این برنامه بود که باعث شد او در یک روز در 3 سانس (10 صبح و 6 و 9 شب) روی صحنه برود. برگزاری منظم و به دور از هرگونه حاشیه و بی‌نظمی از جمله نکات مثبت این برنامه بود تا بسیاری از اهالی رسانه که برای پوشش خبری این برنامه در محل کنسرت‌ها حضور داشتند، این برنامه‌ها را جزو منظم‌ترین برنامه‌هایی بدانند که تاکنون برای پوشش رسانه‌ای به آنجا اعزام شده‌اند. «فریدون معتمدیان» تهیه‌کننده و برگزارکننده این کنسرت‌ها بود که خود نیز جزو روزنامه‌نگاران و اهالی رسانه قدیمی در استان کرمانشاه است.

این تهیه‌کننده درباره کلیت این برنامه توضیح داد: «استان کرمانشاه از جمله استان‌های فرهنگی با سابقه‌ای کهن در زمینه فرهنگ و هنر است و استقبال از این برنامه نشان داد که چقدر مردم این خطه از کشور پیگیر مسائل فرهنگی در کشورند.»
وی افزود: «در ماه‌های آینده و با توجه به بازتر شدن فضای فرهنگی کشور پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، قصد داریم با ترویج این‌گونه برنامه‌های فرهنگی در کرمانشاه، مردم این استان را بیش از پیش در چنین برنامه‌هایی دخیل کنیم و امیدواریم بتوانیم سهم اندکی در پر کردن اوقات فراغت جوانان این استان داشته باشیم.»

مرتضی پاشایی در این اجرا با ارکستر کامل و به سرپرستی «پیمان عیسی‌زاده» و رهبری «حامد طاهری» به اجرای برنامه پرداخت و همچون همیشه «مهدی کُرد» مدیریت اجرایی کنسرت را بر عهده داشت.

این خواننده با قطعه «باید کاری کنی» روی صحنه آمد و در ادامه قطعات پُرطرفدارش از آلبوم «یکی هست» و سایر تک‌قطعاتش را به اجرا در آورد و در اواسط اجرایش رو به حاضرین گفت: «من کلا دو بار به شهر شما سفر کرده‌ام. اولین سفر من به دوران سربازی‌ام برمی‌گردد و مطمئن‌ام که نمی‌دانستید من در کرمانشاه سرباز بوده‌ام! از آن سال‌ها خیلی گذشته و حالا اولین کنسرت‌ام را در این شهر برگزار می‌کنم و از این بابت خوشحالم.»

پاشایی در ادامه برنامه‌اش نیز با اجرای قطعاتی چون «جاده یکطرفه» و «ستایش» توانست لحظات بااحساسی را برای دوستدارانش خلق کند تا همین فضای مثبت و صمیمی باعث شود در اواخر برنامه رو به حاضرین بگوید: «این برنامه یکی از بهترین برنامه‌هایی بود که تاکنون روی صحنه برده‌ام و بابت این انرژی خوب و ویژه از شما ممنونم.»

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: اخبار جدید، ،
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

مرتضی جان, نباشی من هیچ حسی به روز برفی ندارم .............................................. " دوستانی که تمایل به نویسندگی در این وبلاگ رو دارن از طریق نظرات به من اطلاع بدن... با تشکر لیدا "
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1393
فروردين 1393
امکانات وب
.

ابزار پرش به بالا

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ